Dizajnové študentské postele NOVA. 🔥 Ulovte novinku v predpredaji a máte 15% ZĽAVU.

FAQ: Vaše najčastejšie otázky

Technické dotazy k nábytku

Z akého dreva vyrábate postele


Medzi najvhodnejšie a najčastejšie dreviny, z ktorých tvoríme, patrí borovica a hlavne smrek. Smrekové drevo bez povrchovej úpravy je farebne stálejšie a menej váži, vďaka čomu je nábytok ľahší a lepšie sa vám s ním manipuluje. Ďalej je smrekové drevo dostupnejšie vo vhodnom formáte (lepený eurohranol, zo štyroch strán pohľadový), takže máte kratšiu dobu dodania a váš obľúbený nábytok dovezieme čo najskôr od objednania.

Upravíte mi postele na zakázku?


Aby sme deťom aj ich rodičom dovážali nábytok čo najskôr, prešli sme na sériovú výrobu našich postelí a nerobíme individuálne úpravy. Všetky postele sme však navrhli tak, aby sa dalo mnoho dielov medzi sebou zamieňať. Pokiaľ teda máte prianie ohľadom úpravy, ozvite sa našej designérke Anne na [email protected] a spoločne nájdeme najvhodnejšie riešenie.

Aký rozmer postele mám zabezpečiť dieťaťu, ktoré prechádza z detskej postieľky?


Pokiaľ máte obmedzený priestor v izbičke, ale aj tak chcete dieťaťu dopriať maximálny komfort, zvoľte domčekovú posteľ v rozmere 160 - 180 cm. Postačí to do cca 13 rokov vášho dieťaťa.

Pokiaľ budete dieťa uspávať a čítať mu rozprávky alebo s ním budete spať keď bude choré, je ideálne zabezpečiť si posteľ o dĺžke 200 cm.

Je možné postele doplniť o funkčné a praktické príslušenstvo?


S deťmi rastú i naše detské postele. Základný rám väčšiny našich postelí je zhruba vo výške 25 cm od zeme. To dáva deťom možnosť pohodlne vliezť do postieľky a kedykoľvek z nej zase zliezť. Pro väčšie bezpečie môžete na posteľ bez akéhokoľvek náradia pripevniť bočnice SAFETY nebo TRUSTY.

Akonáhle vaše deti vyrastú, posteľ jednoducho zvýšite prídavnými nohami FOOTS. Každá naša jednolôžková i dvojlôžková posteľ má v sebe prípravu pre aplikáciu prídavných nôh, ktoré kedykoľvek jednoducho našraubujete a posteľ zvýšite o 10 alebo 20 cm. Akonáhle zvýšite posteľ, razom získate úložný priestor pre šuplík 2in1, šuplík BUDDY, vysávač alebo krabice s vecami.

Sú vaše postele rozkladacie alebo dajú sa rozšíriť o rezervné spanie?


Každú našu posteľ dokážete rozšíriť o  šuplík 2in1 alebo BUDDY na kolieskach, ktoré slúži ako úložný priestor, ale i ako plnohodnotné miesto na spanie. Súčasťou šuplíka je i latkový rošt, takže ho stačí len vybaviť matracom a môžete ukladať všetky vaše návštevy.

Ako umiestnite šuplík pod našu nízku posteľ? Ak máte posteľ bez prídavných nôh, kúpte si k šuplíku ešte prídavné nohy Foots, ktoré ľahko našraubujete k vašej posteli a získate ideálny priestor pre šuplík.

Predávate k posteliam tiež matrace? Aká je optimálna výška matracu k vašim posteliam?


Zdravotnícke matrace
ponúkame v zhodných rozmeroch ako sú vnútorné rozmery našich posteli. Pohodlne tak nakúpite ako postele, tak kvalitné matrace. Naše matrace majú výšku od 17 cm vrátane snímateľného poťahu. Celkovú výšku matracov sme zvolili vzhľadom ku konštrukcii našich postelí. Neodporúčame nižšie matrace než 15 cm. V prípade vyšších matracov než 25 cm by bočnice strácali význam.

Predávate postele iba v prírodnom prevedení?


Postele valčekom ručne lakujeme Farbami na vodnej báze, aby sme ponechali štruktúru dreva. Je to krásny materiál a zaslúži si byť videný. Okrem prírodného prevedenia si môžete vybrať z farieb ako je biela, alebo šedá.

Tvorí transparentný lak lesklú vrstvu?


Pracujeme s prírodnými transparentnými olejmi, ktoré nanášame štetcom, aby sme umožnili svojim zákazníkom kontakt s prírodným povrchom dreva. Transparentný olej sa vsiakne do povrchu dreva a vytvorí ochranný film (nie lesk), ktorý bráni znečisteniu dreva.

Aký je rozdiel medzi posteľou FUNNY a TERY?


Zásadným rozdielom je typ použitého materiálu. Rám postele FUNNY je tvorený čisto hranolmi vo formáte 6x6 cm, zatiaľ čo posteľ TERY je tvorená kombináciou latiek 28x100 cm a hranolov 6x6 cm.

Ďalším zásadným rozdielom je strecha. Posteľ TERY má pri spodnej časti strechy dve tenké latky, posteľ FUNNY má iba vrchný strešný hranol.

Posledným rozdielom sú odlišné bezpečnostné bočnice. Posteľ TERY môžete zakúpiť vo verzii s pevnou zábranou. Naopak posteľ FUNNY je zhotovená bez zábran a jej rám je pripravený pre aplikáciu snímateľnej bočnice SAFETY, ktorú môžete časom kedykoľvek dokúpiť, primontovať alebo dať zasa dolu.

Mám pri posteli TERY použiť jednu alebo dve strešné latky?


K posteli TERY dodáváme vždy dve strešné latky a je iba na vás, či si upevníte len jednu alebo obidve. Tento diel nie je nosnou časťou postele.

Sú detské domčekové postele dostatočne stabilné?


Jednoznačne ÁNO. Návrh sme tvorili ako výrobcovia nábytku, ale hlavne aj ako rodičia. Konštrukcia a použitý materiál je dostatočne pevný a stabilný na to, aby deti mohli v posteliach cez deň vymýšľať a v noci spokojne spať. V každom prípade, je nutné brať na vedomie, že sa primárne jedná o postele určené na spánok, nie ako nezničiteľný a nesmrteľný výrobok. :)

Sú závesné kreslá naozaj prírodné?


Závesné kreslá
vyrábame ručne z vŕbového prútia, ktoré sa špeciálnou technikou opracováva do tvarovateľného stavu. Potom prechádzame na vypletanie spojov jutovými povrázkami a spojujeme vŕbové prútie do potrebného tvaru oválu a gule. Naše závesné kreslá sú jediné 100 % ekologické kreslá v celej Slovenskej republike.

Predávate len tovar, ktorí sami v Opave vyrábate?


Našim cieľom je zákazníkom poskytnúť možnosť vybaviť svoju domácnosť komplexne od spálne po obývaciu miestnosť. Za týmto účelom stále rozširujeme sortiment. Preto u nás nájdete nielen naše vlastné Benlemi produkty, ktoré tvoríme od prvej skice, cez opracovanie dreva až po zabalenie do krabice, ale aj produkty od lokálnych českých výrobcov či svetových dizajnérov.

Dostupnosť nášho nábytku

Máte tovar skladom?


Robíme maximum, aby sme mali čo najviac produktov skladom. Bytový textil, dekorácie, hračky a osvetlenie doručíme do týždňa. Nábytok a iné produkty, ktoré ručne vyrábame, doručíme behom niekoľkých týždňovInformácie o dobe dodania jednotlivých produktov nájdete vždy pri konkrétnom produkte.

Môže sa stať, že sa predĺži doba dodania?

 

Pokiaľ nastane situácia, že nám dodávatelia oneskoria doručenie potrebného materiálu pre výrobu nášho nábytku, v prvom rade dáme vědieť vám. Všetko vám povieme a spoločne nájdeme najlepšie riešenie situácie.

 

Čo keď si niečo kúpim a bude to nedostupné?


Taká situácia nastane veľmi zriedkavo. Pokiaľ sa tak stane, v prvom rade vás budeme kontaktovať, o všetkom vás informujeme a spoločnými silami nájdeme náhradné riešenie.

Váš nákup

Chcem nakúpiť u Benlemi, ako postupovať?


Všetko, o čo máte záujem, jednoducho vložíte do košíka. V niekoľkých krokoch nám vyplníte svoje osobné údaje, zvolíte si spôsob dopravy a platby a v poslednom kroku potvrdíte objednávku. V tej chvíli náš tým Benlemi začne objednávku spracovávať a my vám o tom s radosťou dáme vedieť. V prípade, že potrebujete vytvoriť individuálnu objednávku, ktorú z pohodlia vášho domova nebude možné zrealizovať, pridáme ju za vás. Stačí zavolať alebo napísať našej Anne a spoločne vytvoríte objednávku podľa vašich požiadaviek.

Nákupom tovaru dôjde k jeho rezervácii?


Pokiaľ objednáte tovar, ktorý máme skladom, nákupom ste si ho u nás rezervovali. Pokiaľ objednáte výrobok, ktorý pripravujeme na zákazku, nie je potrebná rezervácia. Výrobok pre vás vyhotovíme v prezentovanom termíne.

Pokiaľ omylom kúpim nesprávny produkt, môžem ho vrátiť?


Prekliknete sa alebo si neuvedomíte potrebný rozmer produktu? To sa stáva. V tomto prípade nám nepoškodený a nepoužitý tovar vráťte na adresu: Sadová 121/4, 746 01 Opava do 14 dní a my vám vrátime celú čiastku späť na váš bankový účet. Viac informácii nájdete v obchodných podmienkach.

Spoľahlivé platby

Dá sa u vás platiť kartou?


Na našom e-shope môžete spoľahlivo platiť na dobierku (s poplatkom 3 Eura), bankovým prevodom, online kartou alebo cez platiace brány GoPay a PayPal.

Pokiaľ mi privezie tovar Benlemi kuriér, môžem platiť kartou?


Platba nášmu kuriérovi je možná iba v hotovosti.

Včasná doprava

Koľko stojí poštovné na posteľ, kreslo alebo iný nábytok?


Cena dopravy sa odvíja od hmotnosti produktov v košíku pred uzavretím objednávky. Prepravné je od 4,55 € po 22,95 € za nadrozmerné balíky. Aby sme zachovali doručenie nepoškodeného produktu, balíky, ktoré sú nadrozmerné, o vysokej hmotnosti a zároveň zo špecifického materiálu, prepravujeme na samostatnej palete. U týchto produktov je cena dopravného 41,68 €.

Z akých prepravcov si môžem vyberať?


Aby ste mali svoj nábytok doma čo najskôr, využívame prepravnú spoločnosť Dachser.

Zavolá mi kuriér pred doručením?

 

Deň pred doručením dostanete informačnú SMS a najneskôr 15 minút pred doručením vás budeme kontaktovať, či už je to kuriér prepravnej spoločnosti alebo my sami z Benlemi.

Nestihli sme prevziať zásielku – ako ďalej postupovať?


Pokiaľ Vás kuriér nezastihol na danej adrese, v popredu dohodnutom termíne, bude doručovať zásielku v následujúci deň. Po 2. neúspešnom pokuse sa navráti tovar späť k nám na pobočku a  naša zákaznícka podpora s Vami dohodne náhradný termín, v ktorý deň budete môcť tovar prevziať. Pokiaľ popredu viete, že vám plánovaný deň doručenia nevyhovuje, kontaktujte nás, prosím, aby sme predišli zbytočným komplikáciám.

Môžem sledovať stav zásielky?


Zavolajte
podpore našich zákazníkov a my vám dodáme číslo zásielky pre online sledovanie jej stavu.

Bezproblémová reklamácia

Ako mám postupovať, keď mi dopravca doručí viditeľne poškodenú zásielku?


Pred dopravcom skontrolujte obsah balenia. Pokiaľ odhalíte poškodenie obsahu balenia, spíšte s prepravcom zápis o škode, ktorý je nutný pre ďalšie riešenie reklamácie. Poškodenú zásielku máte právo neprevziať a v takom prípade ju kuriér odvezie späť. Následne nás prosím kontaktujte, aby sme urýchlili celý proces reklamácie a náhradu škody.

Ako mám postupovať, pokiaľ odhalím poškodenie zásielky až po jej rozbalení?


Ihneď kontaktujte našu zákaznícku podporu. Vyplňte reklamačný formulár a zašlite nám ho spolu s fotodokumentáciou poškodených dielov, aby sme mohli presne rozpoznať, ktoré diely boli poškodené. Po prijatí potrebných dokumentov, individuálne posúdime stav reklamovaného tovaru a jeho častí a na základe toho navrhneme riešenie reklamácie. Vo väčšine prípadov zákazníkom zasielame výmenou nový diel za poškodený, aby sme nebránili používaniu objednaného tovaru.

Aká je záruka na tovar?


Záruka je vždy uvedená na stránke daného produktu. Nevzťahuje sa na chyby spôsobené bežným opotrebovaním produktu. Na nábytok najvyššej kvality z diely Benlemi od nás máte extra predĺženú záruku až na 5 rokov.

Čo keď mi v balení chýba časť výrobku?


V tú chvíľu ihneď kontaktujte našu zákaznícku podporu, ktorá sa v spolupráci s prevozom postará o to, aby sme Vám chýbajúci diel odoslali ešte v ten deň, najneskôr však ďalší pracovný deň.

Spolupráca s rodinou Benlemi

Chcem predávať výrobky Benlemi


Prevádzkujete e-shop alebo kamennú predajňu s designovým nábytkom či dekoráciami a chcete predávať naše výrobky? Mrknite sa na podstránku veľkoobchodnej spolupráce, kde nám vyplníte formulár. Ozve sa vám náš Michal, Petr alebo Veronika a spoločne sa o tom môžete porozprávať. Tešíme sa na vaše ponuky.

Som výrobca a moje výrobky by som chcel predávať na Benlemi.cz


To je skvelé. Vyplňte nám formulár na podstránke veľkoobchodná spolupráca a predstavte nám svoje výnimočné výrobky. Ozve sa vám náš Michal, Petr alebo Veronika a spoločne sa o tom porozprávate.

Som influencer či bloger a chcem s vami spolupracovať


Napíšte nám na [email protected]. Ozve sa vám naša Žanet a spoločne sa o tom môžete porozprávať.